Burbuliuoti megztiniai - ne bėda! DIY

Artėja šaltasis sezonas, tad vis labiau imame traukti iki šioj saugiai paslėptus rudeninius/žieminius megztinius. Bent jau aš, labiausiai nemėgdavau, kai mano mylimas megztinis apsiveldavo ir apsiburbuliuodavo. Tai buvo galvos skausmas, nes tokio megztinio paprasčiausiai nesinori apsivilkti. Nepadeda jokie pūkų nurinkėjai ar specialūs įtaisau burbuliukams nuimti (jei ir padeda, jie nekainuos kelių Lt, kaip mano būdas) Taigi visoms siūlau išbandyti pigų, paprastą būdą išgelbėti savo megztinius nuo burbuliavimo! 

Tikiuosi pagelbėjau su šiuo paprastu būdu kaip atnaujinti mylimą drabužį. Tai pat norėčiau padėkoti savo skaitytojoms, nes tai yra 30-asis įrašas ir mano blog'ui jau mėnesis ir kelios dienos! Ačiū Jums, kurios sekate, skaitote, man labai malonu:) Iki greito, A.



2 komentarai:

  1. Labai praktiškas įrašas! Buvau net pamiršus apie tokį būdą nurinkti burbulus, ačiū, kad priminei :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. o aciu aciu aciu! reikes ismeginti:)

    AtsakytiPanaikinti